Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Ahad, 7 November 2010

segmen 'muntah darah' hmy_bcuk kembali menghantui..


biarlah aku syok sendiri..
daripada buat mende2 yg tader pekdah
baik aku baca mende yg jiwang2 plak!
mmg tader bahan bacaan melayu kat sini
tu pun sib baik ader website penulisan2u
dapat gak aku baca e-novel kat situ
dapat gak la melalaikan diri jap!! huhuhu
target 1 buku sebulan, tp ini sudah lebih..
taper,..jimat utk bln2 seterusnyer..
buat teman2 kat sini
-JGN AJAK AKU G JARIR BOOKSTORE WOKEY!
pe2 pun aku ader xtvt la nanti,
yg pasti novel2 cintan tangkap leleh tak henggat
and xtvt merentas desa keliling compaund!-
p/s- winter coat tak carik lg nie.. adeh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails