Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Sabtu, 14 April 2012

Kisah aku...

Lama giler Hmy tak singgah sini..
Bukan tader citer nak letak tp malas sebenarnya..
Apa khabar korang?
Aku plak kat sini mkn ati je..
Sekarang aku terpaksa belajar makan hati..
Bagi aku since ujung thn lepas sampai la ke sekarang ni aku sgt benci ngan diri aku..
mcm2 citer terjadi..buat aku betul2 kecewa dan sangat tawar hati..
tp aku terpaksa lupakan perasaan yg wujud dlm hati aku tu...demi dia!
aku tak tau sama ada berbaloi atau tak apa yg aku buat ni..
Korang doakanlah semoga keadaan supaya pulih kembali..
Aku sanggup buang yg keruh, ambil yg jernih tp kalau aku sorang je yg buat cenggitu apa gunanya?
Tahun 2012, kisah aku dimulakn dgn begitu perit sekali..tp aku redah jugak biarpun payah..
Semoga Allah Taala mengkurniakan aku sekeping hati yg  super-kuat dan tabah dalam mengharungi
cabaran dan dugaan hidup ini..hanya Dia yg Maha Mengetahui isi hati ini...Amin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails