Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Ahad, 3 April 2011

Hingga ke akhirnya- Siti Nur Dhuha


Novel ni kira sinambungan dr cerita sebelumnya..

Pada hmy_bcuk novel ni sangat-sangat-sangat-sangat menghampakan!!!

Betul ke si Situ Nur Dhuha yg tulis citer nie? Sangat teruk!

Jalan cerita yg sgt tak logik, macam dlm mimpi je, watak2 tambahan yg tak logik,

hubungan mimi ngan zairi suami-isteri pun mcm pendek akal je, sedangkan masing2 sudah matang kalau dr segi umur!

nk komen panjang2 pun malas!!

so kalau korang nk beli novel ni,..

komen aku:

TAK PAYAH BELI! = RUGI!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails