Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Jumaat, 27 Mei 2011



Lama giler tak meng-update kan blog sendiri, aku tersangat lah sibuk-menyibukkan-diri-sendiri..Tader citer yg menarik pun, even kat fesbok pun aku tader mende nk citer..


Tapi kali ni aku excited sket nk bercerita...hahahahaha lagi 20 hari je lagi aku nk menjejakkan kaki kat bumi London dan negara2 eropah yg lain...perghh, lama giler aku merancang..Dulu plan thn 2009 nk p tp tak jd, nie 2011 plan ngan 3 lg member, tp lastly 2 org tarik diri..huhuhuhu, depa ada masalah sendiri.


Jadik aku ngan member cina aku (Michelle) ber2 aje gerak ke London 16 June nie, InsyaAllah!

Excited giler sbb aku buat study gak la pasal London ni, sbb 3 ari kitaorg pakat nk redah n nk ukur tanah kat situ, doakan supaya kami tk sesat kat situ...


Dari 16 June hingga 4 July aku ikut tour trip ke 8 negara Eropah:Uk, Holland, Belgium, Italy, France, Switzerland, Austria, Germany ala2 camping..(mencabar nie sbb aku tk pernah bentang/pasang khemah!)..lepak2 kat campsite dan kenal2 ngan org baru mungkin menyeronokkan!..


Terima kasih tak terhingga buat Ho Lay Kim, member tpt kije aku yg susah payah print out London map, train/underground map dan direction ke hotel dr airport.. dan buat Chris pun tenkiu sbb dgn sabar menerangkan tpt2 yg best kat London tu dan bg clearkan lg cara2 nk amik train kat area London tu...hahaha.. nanti ader rezeki bila2 aku p la kampung hang tu kat Oxford.. paling tk tahan bab dia explained pasal Soho! hahaha aku ingatkn shopping mall!!,, rupe nyer tempat ttuuutttttt!!


Okay la, ni tgh bersemangat nk jenjalan ni...nanti aku update lagi...

Chow dulu!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails