Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Isnin, 15 Ogos 2011

BiSkUt RaYa TiMe

Salam Ramadhan...

Lagu2 raya dah kerap kali berkumandang kat radio2..

bukan radio arab ye, aku dengar kat radio mesia..

Perghh syahdu plak dgr lagu raya..

dulu2 dgr lagu raya semangat dah nk prepare brg2 raya..

terutama dah shopping ingredients utk buat biskut raya..

berlumba2 ngan Mak Dah (makcik) aku bakar kuih raya..

Tapi tahun ni aku cuma order hamper kuih raya je antar kat

mak n mak mertua aku..

harap2 sedap la kuih tu..

harap2 mak ayah aku happy sambut raya tanpa aku thn ni..

Okay, kepada semua kawan2 yg rajin wat biskut raye..

Selamat membakar biskut..hati2 jgn terbakar umah udah la!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails