Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Selasa, 20 Disember 2011

Padamu aku berserah..

Aku sayang dia, tapi kalau begini kesudahannya aku pasrah..
aku rela hidup menderita, keseorangan dan bersedih..
tp aku tk meratap selamanya kerana aku tau
mahu atau tak aku kena bangun juga..untuk aku sendiri..
Aku akan tabahkan hati ini, kuatkan semangat dan bina hidup baru..

Aku tatau mana salah silap aku, biarpun dia mengatakan aku tk pernah salah semasa bersamanya.,
tp kenapa kesudahannya jadi begini..
Ya Allah, padaMu aku serahkan nasib ku..
andai sudah tersurat nasib ku begini aku redha..

Pada dia yg aku sayang, terima kasih atas segalanya..
Terima kasih kerana membahagiakan aku walaupun kau juga menghancurkan  hatiku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails