Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Rabu, 19 Oktober 2011

cinta

love is hurts...
itu yg aku boleh simpulkan..
ayat tu bukan menyatakan yg aku kecewa dgn cinta,..
buka itu maksudnya..
cinta adakalanya membuatkan kita buta dan terima membuta tuli..
tp bg aku,
cinta adalah ikhlas, jujur yg datang dari hati..
percayalah
kalau kita dengar kata2 cinta dari insan yg tersayang,
meluahkan kata2 cinta dgn setulusnya akan membuatkan kita boleh menitiskan air mata,
air mata gembira semestinya..
dan dengan cinta setulus hati juga bisa membuatkan kita
melepaskan apa yg kita kasihi/cintai sepenuh jiwa raga pergi dari kita
jika itu membuatkan dia bahagia..
Ya Allah,
aku berterima kasih padamu kerana dikurniai dan dikelilingi oleh insan2 yg tersayang
dan yg menyayangi diri aku ini..
Syukur alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails