Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Khamis, 11 Februari 2010

Ambang 14 feb 2010

Hai... berdebar,malu,segan dan takut pun ade dlm hati ni...
Mcm mana la rupa nyer kwn2 aku slps 15 thn kita tgglkn bangku sekolah..
Aku mmg dah berubah hampir 100% kot,sbb ada org kata aku dah lain rupenyer..hehehe..
Tp hati aku masih sama..

Korang lak camne? mesti excited nk attend majlis ni kan?
Ape2 pun aku nk ucapkan TERIMA KASIH dan SYABAS buat semua yg menguruskan majlis special nih!! Cayalah beb!!

Tak sabar aku nk jumpa korang semua,, nanti leh lar wat suai kenal semula, iye lah, aku pun dah ingat2 lupa dah rupa kwn2..

Okay see you guys later, insyaallah.

2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails