Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Sabtu, 23 Oktober 2010

~BREAKING DAWN~


Lambat lagi la Breaking Dawn ni nk kuar,..
aku ingatkan dlm awal thn depan..
Breaking Dawn di separate kan pd 2 bhgn..

Part 1 11 Nov 2011
Part 2 16 Nov 2012

Hmmm.... pandai depa bikin duitkan?
Tp mmg panjang pun citer tu dalam Breaking Dawn'!
Aku akan cuba pastikan aku dapat luangkan masa utk tgk,
biarpun bukan saja aku kena dptkn tiket wayang,malah aku kena dapatkan tiket k/terbang utk tgk wayang...hehehehe!



Aku baru dapat info dari member2, MAS flight dah ader kat Riyadh..
Yesss... murah beb! SR1.4k - SR1.9k (jimat dekat SR 1.5k)
So Mac nanti aku blk leh arr pakai MAS nyer tiket dan tiket free hospital nyer aku leh spare utk jenjalan Europe Jun nanti..
Bijakkan?..hehehe
Mac nanti plannyer nk ke KK sefamily..
hahaha best2! leh berfoya2 lagi!
June lak still dok timbang-tara,
sama-ada nk back-pack or ikut tour agency..
mcm best g back-pack je..
hopefully selamat la kitaorng nih!

-len kali la aku citer pasal project jenjalan aku ni...sbb blom pegi pun..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails