Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Khamis, 7 Oktober 2010

~DUHAI HATI~


PENAT...
penat badan..penat otak!!
GILER PENAT!

Lega Eng exam dah lepas n lulus ngan jayanya..
Pasni tggl nk update BLS lak, w/pun sepatutnya slot cuma ada May 2011
aku ingat nk walk-in je, try luck kot2 leh slot in! aku tk perasan yg BLS aku dah expired!

Cardiac orientation dah abis
Ni br blk dr welcome party utk staff br mcm aku nih..
Thanks buat tuan umah Kay!..
Tp aku stay 2jam je..memula mmg suasana terkawal lg,
tp bila dah start joget2 tu, lampu pun dah tutup aku pun blah lar!
Cam biasa aku ni mana pernah menari!
Janji tunjuk muka la kan..

Staff member seem to be friendly but might be they still not show their true colours yet!
Nampak gayanya team kaki2 party dah ramai..team joget dah ramai..team minum dah ramai..
Aper akan jd ngan team yg kije kuat.. team yg menolong kuat...team yg bijaksana ni..

Group terpecah 2...
Itu yg kesimpulan yg aku leh buat dari pemerhatian aku td..
So.... aku kena masuk team mana?

Apa yg harus aku tanam dalam hati ni,...
AKU KENA KUAT!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails