Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Sabtu, 16 Oktober 2010

TaTaU


Aku dalam dilema nie,
Study blk tahun depan ke tahun lg satu..
kalau tggu tahun 2012 mcm lama giler lak,
biler nk khatam kalau start lambat?.

Tp aku nk p jenjalan gak tahun depan,
ni je lar peluang aku,
nk buat 2-2 tu mcm dah nak membunuh diri je bunyiknyer,
maner nk cekau cuti?
waduh...
pe2 pun, plan nk jd student mac depan
kena tukar ke sept la nampaknyer,
tetapkan lar hati aku ni dan permudahkan segala urusan aku kat sini..

Hehehehee
temperature kat sini dah mula menurun
tak la panas sgt, tader lg berdarah idung..
tak lama lg kuar asap lak kat mulut
sbb winter dah nak masuk
p/s: wish list utk kali ni cuma nk cari & tgk bunga tulip n magnolia....(jiwang lak aku kali ni)



2 ulasan:

  1. wa......bestnyer nak sambung study.....nanti dpt gelaran student ler yer.....

    BalasPadam
  2. aper lak..
    aku still blom register,,..
    ati tgh libang-libu,..nk blajo kena komitment thp dewa tp aku nyer chetan nk berjoli pun thp tk hengat!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails