Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Khamis, 7 Julai 2011

hmy_bcuk is back!



Aku dah slamat sampai kat Riyadh pd pagi 4 July..

Habis dah masa berpoya2 dan bersuka-suki!

Enjoy betul kat sana (enjoy versi aku la), dan kenal ngan ramai org..

Bangga dapat bersama rakyat Malaysia yg duduk merata2..

Yang penting skali aku slamat sepanjang perjalanan aku yg boleh dikira mcm 'solo traveller' nie, (mkn ati pun ader gak,..member bukan sekepala ni payah!)..

Dan antara tempat2 yg palaing aku suka adalah kat Innsbruk, Austria dan Jungfrau Switzerland..Cantik sungguh ciptaan Allah SWT!..

Dan kat Italy aku dapat sunburn yg maha dahsyat!! Itam legam aku!

Okies,... itu saja buat masa nie, nanti aku update blk..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails