Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Khamis, 1 April 2010

Lagi idea SIFU LINDA


Nie dia idea dari sifu aku...

Sapa lagi kalau tk Pn Linda Lam..

Jgn mare ye sifu..

Amacam? Ok ker?

Suke ati aku lar!

Buah cempedak di luar pagar,

ambik galah mai jolokkn,

i bdk br nk belajar,

kalau i salah u tolong tunjuk2kn lah!!

Hehehehe...

Toche..toche Linda



12 ulasan:

  1. wei has, aku tau ler aku sifu ko. kot ye pun xkan sampai sama ko nyer templates ngn aku. t'paksa ler aku tukar blk.

    BalasPadam
  2. waaaaaaaaaaa....tak aci,,aku nak gak...mcm mana pun mlm ni sifu kena ajar aku gak..

    BalasPadam
  3. oooittt!! ye ker linda?
    aramakk...sifu sudah angin..

    BalasPadam
  4. elok ler tu...sorang cool,sorang senja...sorang panas...kuang3

    BalasPadam
  5. gabungan yg mantap skali!!!
    tp ader org tu dah ader fairy...i jelezzz

    BalasPadam
  6. huyooo...dah cantek ler umah ko..ish2..bila aku lak nak ader pic kelip2 ni...tak blh jd ni..SIFUUUUUUUUU...kaw mei nga....(tlg2...hehhe)

    BalasPadam
  7. ami ko kene carik menatang lain arr...
    wakakaka

    BalasPadam
  8. ceh...siap pantun2 lg...bg aku hangin ni...huahuahua...

    BalasPadam
  9. ami,,setakat pantun buah cempedak bulih ler..
    tp tkleh lwn pantun sifu...

    BalasPadam
  10. mak aih!! mcm2 dh ada kat umah ko nih.. baguih2.. dipraktikan betui2.. umah aku jer dh jem.. huhuhuuhu.. x blh msk perabut baru lg..

    BalasPadam
  11. time acihh!!
    takper..nanti sifu leh modified blk ekk

    BalasPadam
  12. btoi tu...maklum ler kelas jer kelas sastera..tp hampeh!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails