Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Rabu, 1 September 2010

~MoOd RaYe~


Arini dah 1st sept, ader lagi 17 ari je nk joli katak sblm meninggalkan tanah tumpah darahku!.
huhuhuhu...sedey gak, tp la ni tgh layan mood raye dulu, sedey2 pikir kemudian.

Semalam g soping raye ngan inche fizal, hehehehe aritu mmg dah soping tp disebabkan arahan bonda utk mengenakan busana kaler ijau utk sesi fotografi tahun ni, tu yg g cari bj warna ijau.
baju melayu inche fizal kaler ijau muda, tp hmy_bcuk cuma dpt kaler ijau tuo! gimana sih? opss.. tk leh speaking indon,aku hangat ati ngan aper indon wat kat kita tu!..

Inche Fizal kata takpe la kaler len sket, sbb still ijau..dlm kepala otak aku yg bergeliga ni dok pikir kalau aku pakai bj kurung 2thn lps aci tak?..mesti leh kan kalau setakat nk bergambo je..hehhehehe...kira problem settle la..

tp soping kali ni ngan inche fizal kali ni mmg senang, sbb dia kata settle brg2 hmy_bcuk je dulu, brg dia tk penting sbb dia dah dpt shirt polo dia dah..cian gak,sbb hmy_bcuk tk kije ni dia kene la dulu kan wife terchenta la kan..tenkiu asben i luv u!!!
So dah dah dpt bj kurung ( hmy_bcuk mmg pemakai bj kurung asli yg tegar, wa tarak suke yg jenis moden2), cari lak kasut pompuan,..hehehe..kasut pompuan tu mmg kasut pompuan la, sbb bg hmy_bcuk kalau kata beli kasut sah2 hmy_bcuk rembat snikers je, tk pun jenis slipar jepun!.. so atas pilihan asben terchenta maka terpilihlah sepasang kasut pompuan! (jumlah kasut pompuan hmy_bcuk mmg la tersangat menyedihkan sbb selagi kasut tu tk putus tali hmy_bcuk tkkn beli kasut baru), hmy_bcuk kurang minat la pakai kasut pompuan ni, nk berjalan pun susah walaupun bertumit 1/2 inci!!...sadis sungguh hmy_bcuk!

Oke la.. skrg ni hmy_bcuk tgh naik antu bikin kueh raye, tu pun atas permintaan bonda yg soh hmy_bcuk wat tahun ni...so wa sket bz la...
Akhir kata,.. ceriakan hari2 anda spt hmy_bcuk!!!!

2 ulasan:

  1. waaa.. ko dh soping erk? aku ni bla nk soping.. baju ank2 n habibi aku dh komplet.. aku nyer baju jer bru sepsg.. habibi aku asyik keje jerk sepjg mggu nih.. sabtu keje, ahad keje n 31 ogos tu pun keje.. huhuhu...

    BalasPadam
  2. hahaha..bj kurung je spsg..tahun ni sederhana giler!!..tp yg buat aku bengkek habibi aku kije 8hb tu nanti, kene raye 9hb naye je aku bengkak mata tolong mak aku masak sampai pg!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails