Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Isnin, 31 Mei 2010

HARUM CHEMPAKA-Norhayati Berahim


Hai.....di sebabkan aku tersangat la free nyer
jd aku nk criter pasal lagi satu novel yg akan bakal aku baca..
saja aku wat style gini..
aku hanya post buku yg aku tk baca lg
dan kemudian br aku komen buku ni best ke idak..
suke ati aku la kan...

Okay, buku ni HARUM CHEMPAKA karya Nohayati Berahim
-cinta itu datang ketika hatinya tertutup
start published pd 2008 dan skrg dah cetakan ke 7..
last novel yg ada kat aku la ni..
tebal gak ( biasa la novel2 NB ni tebal2)..
nanti dah abis baca aku letak komen sendiri..



WEI KORANG TKDE CADANGAN NOVEL PE YG BEST KE?




3 ulasan:

  1. aku nak cari Lagenda Budak Setan....memandangkan takder harapan aku nak g panggung so aku nak carik novel jer la....mcm best jer.....

    BalasPadam
  2. aku mmg tggu LBS tu kuar panggung.
    jgn bimbang aku rs novel LBS akan kuar balik sbb kira mcm promosi gak!

    BalasPadam
  3. Harum Chempaka ni kiranya okay gak la...
    tp byk sgt cerita pasal life dia..kurang bab2 romantis..crite chempaka ngan andrian terlalu simple..tkde jiwang2 sgt

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails