Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Selasa, 4 Mei 2010

jangan baca la!!

kan aku dah cakap jgn baca...
korang baca gak nape??
menyibuk je,..
so.. sbbkn korang mmg penyibuk jg tepi kain org,,
so aku ceritakan gak la..
criternyer...
kenapa ader org yg suka menyibuk hal aku?
sayang aku ke?,,
atau dengki?
dah la tu....
biar la aku tenang,
relax lak...
tak yah menyibuk sbb aku tau apa yg aku buat
janji org2 terpenting dalam idup aku merestui aper yg aku buat..
itu dah cukup..
lantak la korang nk kata aper,,
yg aku tau aku tk susahkn idup korang..
korang yg membaca sure tk paham kan criter ni?...
sbb aku dah mention awal2...
JGN BACA!!
YG KO DEGIL TU SAPA SURUH!!!

3 ulasan:

  1. alamak!!!!! aku termasuk ker???sllnyer aku cakap nak anak2 jer degil ni dgn aku2 kena 'degil'...waaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    tak pa Has janji ko n fizal bahagia....sllunyer org keliling suka tegok kita menagis dari ketawa....

    BalasPadam
  2. Sbg sorg kwn, aku rs aku kena tau gak psl ko.. Bkn krn nk menyibuk.. tp sbb nk ambk berat. X kisah ko nk ckp aper pun.

    BalasPadam
  3. hahahahaha...
    rupe2 nyer member gosip aku ni prihatin sungguh la.. syahdunyer....

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails