Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Sabtu, 15 Mei 2010

Tommy oh Tommy....


Tommy,....
maner ko g haaa,...
5 ari lepas ader gak nampak ko main2 kat longkang blkg umah..
lepas tu lesap,..
slalu pandai blk sendiri
nape lak kali ni tk balik2...
Tommy,..
aku tau la ko suka follow kucing kuning tu...
jgn la follow dia lg,..
dia kucing liar,.
ko lak kucing Parsi!!
mahal aku beli ko dulu tau!..
tido pun dlm aircond
ko maner tahan panas2 kat luar tu..
slalu bila ko blk meronda ngan John mesti lidah ko terjelir2..panas!

Tommy,..
ko makan pe kat luar tu?
ko maner makan mende lain selain biskut ko tu..
aku bg ikan pun ko pandang je,tknk makan,
nasik lagi la..agaknyer muntah darah kot kalau ko makan nasik..
aku ingat lagi aku try bg ko fishball,..
ko buat main sepak2 je...
alahai Tommy kucing aku..

so...
Tommy,..
balik la..
aku dah tk larat nk meronda longkang2 umah org dah..
sampai kul 3pagi ko tau tk aku cari ko..
kang ader lak aku kene dibaling batu sbb ingat aku nk mencurik,..

Tommy,..
ko tk rindu ngan pakwe ko tu ke?
Cian aku tgk si John tu..teman tido ko tu..
dok melalak siang malam
kalah penyanyi opera gitu..
aku dah tk tahan dengar rayuan dia tu..

Tommy blk la...
Dalam pikiran aku la ni
'adakah ko dah ditangkap oleh mamat myanmar?'
dah jd lauk ke ko? sedap kot?
hishhh... tk sanggup aku pikir..
yg pelik,.nape kucing kuning tu pun takde?

TOMMY KO G MANER??
BALIK LA..........
JGN BG AKU SEDIH...
AKU DAH TAK LAMA KAT SINI..
BALIK LA TOMMY..

3 ulasan:

  1. sian lak aku dego rintihan puan ko Tommy...balik la....ker ko merajuk sbb puan ko nak terbang tak lama lg....tak guna ko ikut kucing jantan...tk dpt hasil...skurangnya ko ikut la kucing betina ....dpat gak puan ko cucu....balik yer Tommy....puan tak der tuan kan ader.....hik3

    BalasPadam
  2. has, aku simpati ngn ko.. aku takut ada org kebas dia jer.. sorry to say like that..

    BalasPadam
  3. aku pun pikir mcm tu dah...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails