Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Khamis, 13 Mei 2010

MV Adamaya-Yang Terindah(Dakmie)

3 ulasan:

  1. Aku suka tul criter ni.. kiranya satu2 drama melayu yg aku leh tabik toing-toing!!
    mmg jln criter nyer simple,tp aku suka!!
    tabik ngan watak Adam dlm criter ni yg amat sabar, penyayang,bert/jawab...ade lg ke insan mcm ni skrg ni...
    im wish that my hubby can be like him too.....
    aku bg 5 bintang.. dan dah masuk carta drama kegemaran hmy_bcuk!!!..leh cari dvd nanti( kalau ader)... adios!

    BalasPadam
  2. sadis nyer aku x dpt follow drama nih.. ada ler 3 episod aku dpt tgk.. yg selebih nyer berebut ngn ank aku sbb dia nk tgk kartun..
    Dr dia melalak aku t'paksa beralah..
    smlm tgk2 dh abis. huhuhu..
    mintak2 ler tv3 tyg blk..

    BalasPadam
  3. aku pun SUKA!!!!! tp jarang dpt tegok full...sllunyer dapat tegok dr kol 7-7.30 jer,,,huhuhu....nak tegok pun jenuh memujuk anak teruna..apa2 pun aku suka ler...Has, aku doakan gak hubby aku mcm tu....Linda...kalu balik tyg pun belm tentu aku dapat tegok...aku nak beli dvd ler kalu ader puas hati...
    Dani pn bagus gak sampai jd giler sukakan seseorang...dasat2....

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails