Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Jumaat, 14 Mei 2010

Info for Linda n Ami



aku cuma letakkan list ni buat rujukan korang
citer/novel yg tk yah beli..buat abih duit je..
sbb mmg busan,..( bg aku la,..kalau sapa tk setuju itu korang nyer hal)
ada bbrp novel yg dah ada dlm simpanan aku..
aku nk letak nama novel yg hampeh tak sanngup lak aku nk namakan dia
sbb ada gak nama2 besar kat situ..
yg pasti ianya tk memenuhi selera aku
ini utk rujukkan korang arr..
ni antara judul2 yg dah ada dlm simpanan aku...
(kalau ilang buku nih pun aku tk kisah)


1. Jaja & din.. starting dia slow giler..mcm diary lak,,tp by the end ok2 je

2. akhirnya kutemui.. terlalu slow..aku tak sanggup nk abiskan pun

3. anugerah cinta.. terlalu byk konflik,tp kalau nk layan gak ok lar..

4. 9 nyawa.. aku tak leh terima stori dia..

5. kerana mu sofea.. busan!

3 ulasan:

  1. perghh.. nsb bek ko list kan yg 9 nyawa tuh.. aku nyaris jer nk bli.. aku pun ada t'kena 2 cite bodoh ler bg aku. 1 dr nyer Menanti Khalidah.. ntah ler x blh masuk ler.. Byk sgt watak utama dlm cite tuh.. Lg 1, lupa lak tajuk dia.. tp cite psl 'ganti tikar' hampeh betui ler aku rs.. AKU RASA ler..

    BalasPadam
  2. 9 nyawa tu ada gak 5-6 kali aku belek kat kedai sblm beli..sbb wpun bc sinopsis nyer pun aku dah tk berkenan tp sbb ramai org kat internet dok puji2 so aku beli la (terpengaruh)..ada ke mak dia percaya anak dia ada 9 nyawa mcm kucing??..

    BalasPadam
  3. aku beli semua novel yag aku suka jer penulis dia...pernh sekali aku beli HM Tuah...mak ai!!! triler punyer triler rupa2nya game...hampeh btoi! mainkan perasaan org jer...geram btoi...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails