Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Khamis, 27 Mei 2010

Tuhan lebih tahu - Nora Ismail

Dah lama kan aku tk jenguk sini..
kiranya aku busy la tue...
hehehehehe

sebenarnya aku sekarang ni tgh mood lepak umah!
dahsyat mood aku nih!!
sampai nk kuar sapu sampah kat luar umah pun malas
sebab aku terlalu suka lepak umah!!


Berbalik pada image kat atas tue..
tu novel yang akan aku baca nanti..
mungkin dlm sehari dua ni tamat la..
macam best jalan citernye
gambar cover pun menarik.
hehehehehe

1st impression tu penting beb!
image tu menunjukkan
sepasang husband n wife yg lepak kat tepi pantai
sesambil merenung ke bulan..
wife tgh preggy n pic nampak so lovely!
hehehehehe
(tgk gambar pun aku leh senyum dah,blum baca lg)


2 ulasan:

  1. mmg tak rugi membacanya dan memiliki novel ni..
    ttg kesetiaan,cinta,keikhlasan dlm hubungan suami isteri.CINTA TANPA SYARAT.
    bertuah sungguh Rina kerana memiliki suami seperti Azfarel

    BalasPadam
  2. alamak! mcm terangsang lak nak carik novel ni...hehehhe... aku suka bab2 citer yang berkaitan suami isteri ni....

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails