Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Selasa, 13 Julai 2010

AD + IZ


Terbitan Kaki Novel Enterprise
Penulis Eury Athena

Kisah ni bagi aku agak kelakar dan penggunaan ayat yg sempoi...kiranya boleh la layan citer ni..tak membosankan..jalan citer yg mudah tak berbelit2 bg aku..

Citer ni mengisahkan Adriana Mayesa (Ad) seorang anak angkat bg keluarga tiri nya yg tak pernah ambil peduli nasibnya..Dia ditindas,dibuli dan dieksploitasi oleh keluarga tirinya itu..Dia bekerja kat sebuah butik..

Nasibnya berubah apabila berlaku salah faham semasa dia menghantar pakaian yg ditempah ke rumah pelanggannya..membuatkan dia terjebak dengan perkahwinan kontrak.

Di situ di bertemu dengan Tengku Fariel Izumi (Iz), yg meminta dia berpura2 berlakon sebagai kekasihnya..tetapi atas permintaan nenda Iz mereka terpaksa di nikahkan selepas 3jam 30 minit dan 39 saat berlakon sebagai pasangan kekasih...

Dan pada malam pengantin mereka disitu termeterai penjanjian diantara mereka...Iz meminta Ad supaya menyambung pelajarannya di universiti dan Ad pula meminta Iz supaya menurunkan saiz badannya dr saiz xl ke saiz m

Rupa2 nya mereka saling mengenali sebelum ini..Iz adalah senior Ad semasa zaman persekolahan..ada perasaan yg tersimpan kemas dalam hati masing2..

Siapa sebenarnya Adriana Mayesa sebenarnya?

Bagaimana dengan nasib Marina kekasih Iz? dan Tengku Ihsan sepupu Iz yg menyintai Ad?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails