Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Isnin, 19 Julai 2010

You ni...Ayat-ayat jiwa


Salam.... bertemu kembali ke ruangan sesi 'muntah darah' hmy_bcuk....
Hmy_bcuk baru je beli buku ni...sbb jatuh chenta ngan cover dia la...
ayat2 jiwa nyer....senyum2 kambing kat Popular tu...
Tapi novel ni betul2 bikin hmy_bcuk nak muntah darah.....
betoi arr org tua2 penah kata; don't judge the book by it's cover...
mmg pun.... TAK BEST LANGSUNG!!..nak citer pasal sinopsis citer ni pun tak lalu...
mak datuk,... boring giler!!!.. tang mana ayat2 jiwa nyer pun tak tau...
jalan citer meleret2, belambak2 watak,kusut, ending yg tak best,..itu kesimpulan hmy_bcuk leh buat!...
dalam 5 bintang tu hmy_bcuk kasik 1/2 bintang aje sbb berjaya buat hmy_bcuk suka ngan cover novel nih....
p/s: rugi duet hmy_bcuk beli novel nih!!

1 ulasan:

  1. yee!! bku tuu mmg x best pon ! harap cover dy jee cute miut..dalam nyer, hampeh giler! nyesal beli...... :(

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails