Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Sabtu, 24 Julai 2010

GenAp sEtaHun....


Hahahahahahaa... tak berapa hari lagi genap la setahun aku dok pegang title 'mem besar cum bibik' kat umah!!...
Giler... tak pernah dibuat aku melepak lama giler...
Khamis lepas si cik Melo tu bagitau soh get-ready-packing..sbb mungkin dapat jawapan tak lama lagi..
Lantak aku arrr..
aku dah packing lama dulu dah..dah unpack balik pun..
tapi.... adehhhhh,...
aku dah lama tggl skill dan segala menatang graf, segala info aku pun tggl tak amik tau gak la selama nih...
dalam setahun ni aku dok bukak novel, movie, music, belog,fb,YM, huhuhuhu..best nyer idopppp!!
naya gak la aku nk pulun bukak buku nak kasik refresh blk...
harap2 ader lg la ilmu kat dlm kepala otak aku nih yg masih dok terendam...
posa is around the corner...raye pun tak lama lg... adeh...sempat ke?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails