Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Ahad, 1 Ogos 2010

aBAnGKu NaK kAWeN


Hehehehe..abg aku insyaallah dah sampai seru dia nak mendirikan rumahtangga...
Alhamdulillah.. lama dah aku ttgu dia ni nk kawen, asyik nk rahsia je.. mcm artis lak..
hehehehehehe.......
tapi tarikh nyer still blom kompom..tp dlm tahun ni gak...
tak sabar aku nk makan nasik minyak lagi...
mudah-mudahan tader aper2 halangan nanti..
Aper2 pun moga2 abg aku tu, happy slalu dan bahagia aper pun yg dia buat..
aku jd tukang kepochi leh arr...
Tp biler kendurinyer?... aku pun tatau.... hopefully aku ader la time tue..
p/s: gabra gak kalau dia tau aku tulis psl ni....jgn mare!
gambo diatas tader kene-mengena langsung,tp saje aku nk taruk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails