Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Ahad, 20 Jun 2010

3 Idiots



Citer ni mmg gempak..
Dah dekat sebulan kat Astro Box-Office channel 952
Memula tgk citer ni aku tk amik tau sangat sbb aku bukan nyer minat ngan Amir Khan,

Awal2 tayangan citer ni aku cuma tonton part memula je, ada la dalam 5-10 minit je
pastu aku malas layan..sbb aku cuma suka Abe Shah Rukh dan Shahid Kapoor..
tp lepas terbaca blog seorg Hamba Allah ni telah membuatkan aku layan citer ni..
Rupanya citer ni best giler!!!!! BEST Gi-LER!!! aku ulang,.. BEST GI-LER!!!!!!!!!

Tajuk je nama 3 idiots,..tp depa bebudak yg bijak..Genius! Rancho tu best student kat kolej tu!
Citer ni pasal 3 sahabat baik yg bertemu kat sebuah kolej kejuruteraan..
Rancho,Pasha dan Raju...macam2 kisah diaorg kat kolej dan gempak2 yg berlaku..
aku gelak guling2 dan ada gak meleleh ayor mata sbb terharu dgn sikap diaorg ni...
nk citer panjang2 buat penat aku taip je..
so korang yg sapa minat hindi movie atau sapa yg tau makna friendship forever tu,..g la cari atau tgk citer nih...
yg pasti aku nk tgk lagi citer ni sementara masih ditayang kat channel 952 nih...
hishhh,..kalau la aku tau citer ni best awal2 lagi aku dok buat schedule menonton nih.!
pe2 pun... 3 Idiots ROCKS!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails