Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Jumaat, 11 Jun 2010

aA+bB


Bagi meneruskan sinambungan citer merapu aku pasal novel lagi..
(muntah darah la korang yg membaca blog aku ni weii)
HAHAHAHAHAHAHA( gelak ala-ala raksasa),..

Aritu aku ada post kan pasal TUNAS, so ni kira macam sambungan dia la..
sambungan kisah Addin Shah ngan Benz Alif selepas kuar dari Kolej Tunas..
Tajuk novelnyer aA+bB..sempoi kan tajuk tu.. i like!
mcm maksud tajuk tu kira addin+benz time sekolah ngan Addin+Benz yg dah dewasa..

Aku pun rasa Hlovate mesti rally muntah darah ngan pengsan byk kali sbb nk menyudahkan citer nih..
sbb novelnye sblm ni tkde la kira jiwang karat mcm aA+bB nih..kuikuikuikui...
aku suka novel nih,(w/pun Hlovate sendiri kata dia tk suka novel nih)

kira watak Benz/Aie/Benji (org yg sama), seorg yg sabar dan amat penyayang walaupun kepala batu sama cam Addin bini nyer..
dan Addin seorang anak/adik yg baik sampai sanggup memenuhi amanat abangnya Kucai spy kawin ngan Benz,..padahal Kucai tau sejarah diorang time sekolah dulu!

camne ekk kalau mmg dah musuh dr zaman sekolah,egomaniac,heartless,alergi ngan menyakitkan ati masing2 setiap kali jumpa kene duduk sebumbung sebagai husband and wife?...

camne ekk kalau ex-penjenayah,IceQueen aka Head Girl yg kepala diamond kena kawin ngan ex-Taiko backstreet yg heartless?

tu yg menarik dalam citer ni....

kedegilan masing2,..
ketabahan Benz,
tp bila Addin jd Didi dan Benz jd Benji,..aku boleh senyum..jiwang gak Benji tu w/pun Didi tu hopeless at heart!!

Harap Hlovate tk jemu bikin sambungan citer Addin-Benz yg ke3 lak...
sbb Mags 7 dah jejak Tanah Melayu!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails