Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Sabtu, 12 Jun 2010

5 TAHUN 5 BULAN


Hehehehehehehehe... blog aku dah jd mcm hape tah...
dah mcm tpt preview novel lak..
tp aku nyer suka la..
blog aku..

La ni aku tgh mabuk ngan buku Hlovate..
Novel ni aku beli lama dah tp aku saja letak kat sini
saja nak menyemakkan keadaan umah aku yg sememangnyer dah semak nih..

5 Tahun 5 Bulan mengisahkan Johanna yg jd org gaji sementara kat umah En Latfy,..
kat situ dia jd Ana, yg bijak dan disayangi oleh Apeh(angah), Nana dan Nina(anak en latfy)..
Tp hidupnya kat umah tu tk tenang disbbkan perangai Along yg mcm serbia tu..kene buli je..
Last Joanna dapat belajar ke oversea,pengalaman struggled blajo kat tpt org dan jumpa teman2 baru..
apa jd pd Johanna ngan Along Serbia?
korang baca la sendiri,,. aku kasik 4 bintang dari total 5 bintang utk novel nih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails