Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Be my guest,..add yourself at my Guestbook!

Isnin, 21 Jun 2010

Prince of Persia-sand of time



Malam td g nengok citer ni ngan hubby...
lantak arr korang nk kata kat aku citer ni dah basi ke hape ke...
aku nyer blog,aku tuan umah,.. suke ati aku le nak taruk pe pun..!
Mmg citer superb!! Awesome!..Hands down!
Aku mmg dah lama teringin nk p tgk,,tp almaklum i'm such 'a bz person in town!'
so semalam la baru dapat balas dendam!
aku bukan pengulas citer yg terbaek cam si epit tuh,..tp aku susah nk kata suka pada mende2 yg ader kaitan ngan action nih..
tp Prince of Persia nih bikin aku duduk bersila kat kerusi kat panggung tuh! kira kalau nk minum atau makan popcorn pun tk sempat la!
nk menyembang ngan hubby kat sebelah pun mcm tkde ati sbb aku bg my total focus at the big screen!
Enough said,.. 5 star! Bombastic!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails